Vissza a főoldalra

Rólunk mondták

 

Makádi István

calenta_nobg2011-ben cseréltem le a kazánomat egy Calenta 28 C típusú kombi készülékre. Választásomban baráti köröm játszott döntő szerepet, illetve, hogy gépészeti érdeklődésemnek köszönhetően megfogott a Remeha akkor újonnan megjelenő csúcsfejlesztése, amit ez a kazáncsalád testesít meg. Azóta a hétköznapokban jóformán észre sem veszem, hogy kazánom van, amit azt jelenti, gond nélkül működik. És egy kazán esetében ez a legfontosabb. Éves szinten számolom a gázfogyasztást, ami nagy részben a kazánnak köszönhetően nagyon alacsony. A szerviz jön, amikor hívom,és karbantartja, eddig egyszer fordult elő csöpögés a kazánon belül, tömítést kellett cserélni. Amit még kiemelnék, szintén gépész érdeklődésemből adódóan nagyon tetszik, hogy olyan sok információt meg lehet tudni a működés közbeni állapotáról. Szóval tényleg szeretem a kazánomat.


 
 

dr. Metz Alexandra

Családi házunkba 2005 tavaszán került beépítésre új Remeha kazán, melynek feladata a ház kellemes temperálása és a meleg víz szükségletünk fennakadás nélküli, lehetőleg minél takarékosabb szolgáltatása volt. A készülék kiválasztásánál e szempontok alapján döntöttünk a cég képviselőivel történt folyamatos egyeztetés után.

A kazánt a lakótértől elválasztva, külön helyiségbe építettük be, így külleme nem volt lényeges, azonban elmondható, hogy még most is megállja a helyét egyszerű, letisztult kivitelének köszönhetően.

Az évi egyszeri karbantartás során a kollégák felkészültségről tettek tanúbizonyságot, kérdéseimre gyorsan, érthetően adtak választ, így a változó körülmények között a kazán átprogramozása sem jelent problémát.

Ha építkeznénk, ma is Remeha kazánt választanánk és ezt ajánljuk minden ismerősünknek is.


 

Szekeres Istvánné

Tzerra_webre_584x800Nyugdíjasok vagyunk. Számunkra a biztonság a legfontosabb szempont egy új fűtőberendezés választásánál. Mivel a Remeha Tzerra külső levegőt használ, az egészségünket nem kockáztatja. A működési biztonság is fontos szempont, nem szeretnénk, hogy kihűljön a lakás a nagy hidegek alatt.
Azóta ismerem a márkát, mióta a fiam ezt választotta magának.
A fiamnál pár éve működik a Remeha kazán és nagyon elégedett. Az ő véleményében teljesen megbízunk.
A Remeha csapat nagyon segítőkész volt: a kivitelezőt ők ajánlották. Segítettek megtalálni a legközelebbi üzletet, ahol megvásárolható a kazán. Nem is tudtam erről az üzletről, pedig tényleg ez van hozzánk legközelebb. A kiszolgálással elégedett vagyok.
A szervizes nagyon szimpatikus ember, de lehet, hogy kevés még a tapasztalata.
Másfél éve működik a Tzerra kazán. Sajnos már a beüzemelésnél, és az első éves szerviznél is volt gond. Egy főegységet kellett garanciában cserélni. Igazság az, hogy mi magunk semmilyen hibát nem érzékeltünk a kazán működésében.


Dr. Juhász Péter

Amikor kazánunk cseréjére került a sor, utánanéztem pár dolognak neten és akkor döntöttem el, hogy kondenzációs kazánt szeretnék.
Remeha márkáról azt tudtam, hogy főleg nagy teljesítményű kazánokkal foglalkozik és lakosságival nem, de örömmel olvastam, hogy nyitottak a lakossági kazánok felé is.
Azért választottam a Remeha kazánját, mert úgy tudom úttörő szerepe volt a kondenzációs technika kifejlesztésében, nem hallottam panaszt róla, nagy múltú gyártónak tűnt. Kiépített szervízhálózat is fontos szempont volt.
A telepítést végző kivitelező nagyon kedves és udvarias, mindenre tudott megoldást csak nem tartotta be. 2012 augusztusában kerültem vele kapcsolatba és 2012 novemberében lett telepítve, mert az előző kazán elromlott. Az időintervallum nem sok, ha tudom, mire számítsak, ugyanis a majd a jövő héten jövünk ígéretek hosszúvá tették ezt a három hónapot. A kommunikációt látom nála a legfőbb hibának. Nekem, mint laikus szolgáltatást igénybe vevőnek az lett volna a korrekt, ha azt mondja: Ezt a kazánt a nagyon sok munkánk miatt novemberben tudjuk telepíteni. Ezzel az egyszerű mondattal le is tudhattuk volna a három havon át tartó jövő héten jövünk ígérgetés hullámot.
Amikor itt voltak akkor nagyon gyorsan és profin dolgoztak, nem volt semmi probléma udvariasak voltak, odafigyeltek a lakásra.
Harmadik fűtési szezont kezdtük az idén , a nyomásmérő óra meghibásodott, de garanciálisan gördülékenyen ment a csere.
A kazánunk egyébként úgy működik mint az álom, nagyon szeretjük nem kell vele foglalkozni egész télen. Nagyon jó, hogy programozható és egy napon belül is sok hőmérsékleti zónát lehet beállítani. A szabadság program a nyári üzemmód, a kandalló üzem mind hasznos, használható és működik! A gázszámlánk szerintem csaknem a felére esett vissza és a melegvíz ellátás tökéletes mindkét fürdőszobában, valamint a konyhában. Ami a legjobb, hogy egy kis méretű kazán látja el sokkal jobban a feladatát a korábbi két kazánunk helyett. Nem bántuk meg, hogy a Remehát választottuk!!

 


Kurucz Péter

isnseA Remeha márkáról barátainktól hallottunk, akik közül már többen vásároltak ilyet otthonaik fűtésére. Egyöntetűen azt állították, hogy egy nagyon megbízható, takarékos, halk és kis méretű kazánról van szó, amivel nagyon elégedettek. Egyetlen kétségünk a termék ára volt, azonban mikor összevetettük a piacon kapható más márkákkal, meggyőződtünk arról, hogy ár-érték arányban is ez a megfelelő választás. Végül a legújabb generációs Tzerra típusukra esett a választásunk. A beszerelés során nem kis örömünkre kiderült, hogy mikor a régi típusú, földön álló kazánunkat kidobtuk, egy teljes kis plusz helyiséget nyertünk, mivel a Remeha kazán összesen egy polcnyi helyet foglal el, azt is a falon. A beszereléstől kicsit tartottunk, mivel már javában tartott a fűtési szezon, mikorra rászántuk magunkat a cserére. Ez az aggodalmunk is alaptalan volt mivel a teljes bontás, csövezés, kéménybélelés, kazánszerelés és az üzembe-helyezés egy nap alatt lezajlott. Sajnos a szobatermosztát elhelyezésével kapcsolatban a kivitelező a szépérzék teljes hiányáról tett tanúbizonyságot, amikor azt, az étkezőnk egyedi tapétával ellátott falának a kellős közepére szerelte fel.
A kazán a teljes fűtési szezonban minden probléma nélkül működött.
Az igazi meglepetés azonban a tavaszi Gázművek elszámoláskor ért minket, mivel a fizetendő átalányunk több mint 30%-kal csökkent. Ez a rezsicsökkentés, és az enyhe tél mellett nagyban köszönhető a korszerű kondenzációs technológiának illetve a pontosan és rugalmasan programozható termosztátnak.
Figyelembe véve a csökkenő gázszámlát, a lakásban nyert plusz négyzetmétereket, és az életritmusunkhoz pontosan igazodó lakáshőmérsékletet nagyon elégedettek vagyunk Remeha kazánunkkal.


Lengyel Miklós létesítmény vezető

A Sóskúti Lovas- és Élménypark létesítményben projekt szerű megoldásban üzemel 5 db Remeha Avanta Plus kondenzációs gázkazán. A kazán választásakor fő szempontok a korszerűség, megbízhatóság és energia hatékonyság volt. A márkát akkor még nem ismertük, létesítményünk egyik vendége terelt minket a márka és a cég felé, amelytől elméleti segítséget is kaptunk személyes mérnöki konzultáció formájában. A kiszolgálás gyors, segítőkész, a probléma megoldására törekvő volt. Segítőkészség volt jellemző a beüzemeléskor a szervizszolgáltatásra is.
A kazánok egy éve üzemelnek, azóta más szervizre még nem volt szükség, és üzemzavar sem lépett fel.


Tóth István

qsense_homeEgy öreg Saunier Duval kazánt kellett lecserélnem. Átfolyós kazánt kerestem és reménykedtem a jobb gázszámlában. A Remeha márkát nem ismertem, egy épületgépész kereskedésnél dolgozó barátom ajánlotta, akinek a szavában maximálisan megbízom. Nem volt szükség közvetlen kapcsolatra a gyártóval, mivel a kereskedés intézett mindent, ki sem kellett lépnem a lakásból. Nagyon elégedett vagyok a kazánnal, igazán pénztárca barát.
2014 október óta van feltéve. Azóta semmi hiba. qSense szabályzóval van szerelve, amit nagyon felhasználó barátnak tartok. Annyi negatívum volt, hogy a Tzerra jóval kisebb, mint a korábbi készülék, így el kellett gondolkodni, hogy a csövezést miképp oldjuk meg esztétikusan.


Sziki Erika

Kondenzációs kazánt kerestünk, olyat, ami kis helyet foglal el. A Remeha márkáról csak annyit tudtam, amit a kazánkiválasztás előtt az internetről össze tudtam szedni. Az győzött meg, hogy fejlesztő cég, sok-sok újdonsággal és jó a szerviz hálózat is.
Elég volt telefonon beszélni velük, segítettek kiválasztani a megfelelő kazántípust. Profi volt a kiszolgálás: be sem kellett menni az üzletbe. Kihozták pontosan az egyeztetett tételeket. Fizetés is átutalással történt.
A beüzemelést követő első éves szervizre nehezen tudtam a szervizessel időpontot egyeztetni. Miután ez nem sikerült, egy új szervizest választottam, akivel elégedett vagyok. Őt fogom újra keresni.
2013 ősz óta rendben működik a kazán. Egyszer szivárgott a fűtési rendszer, nem a kazánban. Felhívtam a szervizest és hajlandó volt kijönni, megnézni és elhárítani a problémát.

This site uses cookies to enhance your experience. By continuing to the site you accept their use. More info in our cookies policy.     ACCEPT
<