Vissza a főoldalra

Garancia

Gázkészülékre vonatkozó garancia csak a Marketbau-Remeha Kft-vel szerződött partner által végzett beüzemelés esetén érvényesíthető. Ennek elmulasztása esetén a Forgalmazó nem vállal garanciát a készülékre. A Remeha Avanta Plus, Calora és Calenta család esetében a garancia időtartama a beüzemeléstől számított 5 év. Az első éven túli garancia abban az esetben érvényesíthető a további évekre, ha a partnerszerviz a beüzemelést és az évenkénti karbantartást visszaigazolja a Forgalmazónak, valamint a rendszer a Sentinel X100-as adalékanyaggal fel van töltve. A fűtési rendszer leürítése és újbóli feltöltése esetén az inhibitort ismételten után kell tölteni.

Remeha Calenta sorozatnál a garancia érvényesítésének feltétele a kazán által jelzett szervizintervallum szerinti rendszeres karbantartás. A megfelelő vízkezelés és / vagy évenkénti karbantartás elmulasztása a további garancia időszak elvesztésével jár.

A vásárlást követő 6 hónapot meghaladó tárolás esetén a garancia feltételeket a Marketbau-Remeha Kft-vel újra kell tárgyalni.

Garanciális javítási munkát csak teljes körűen érvényesített GARANCIAJEGY alapján végezhetnek a szervizpartnerek. A garanciajegy érvényesítése nem a készüléket eladó kereskedőnél történik, hanem ezek a beüzemelési jegyzőkönyvön találhatók, melyet a  beüzemeléskor a telepítést végző szervizpartner visz magával.

Tzerra kazáncsaládra 1 év garancia érvényes, amely további 1 évvel meghosszabbítható, amennyiben az éves karbantartást elvégzik, és a rendszer Sentinel x100 adalékanyaggal fel van töltve. 


Levegő-víz hőszivattyúk esetén a garancia időtartama a beüzemeléstől számított 2 év, kompresszor esetén 5 év.

A jótállás kezdete a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, illetve, az üzembe helyezés napjával kezdődik, de legkésőbb a vásárlás (szállítólevél) dátumától számított 90. naptól.

A szavatosság kezdete a forgalomba hozatal napja.

Berendezés beüzemelésére, karbantartásra, javítására a jótállási és szavatossági időn belül kizárólag a márkaszerviz (Marketbau-Remeha Kft. szerviz) jogosult.

A márkaszerviz szükség esetén a hiba okát és körülményeit helyszínen is megvizsgálhatja a garanciális feltételeket ellenőrzéséhez, ezért még a hőszivattyús rendszer megbontása, illetve bármely alkatrész kiszerelése előtt, minden esetben egyeztetni kell a márkaszervizzel.

A garancia feltételei:

· szakszerű telepítés igazolása: telepítő adatait, F-gáz képesítések azonosító számát tartalmazó „ELLENŐRZŐLAP LEVEGŐ-VÍZ HŐSZIVATTYÚ BEÜZEMELÉSÉHEZ” kitöltött és aláírt példányával

· szakszerű beüzemelés igazolása: berendezés típusát, szériaszámát tartalmazó „LEVEGŐ-VÍZ HŐSZIVATTYÚ ÜZEMBEHELYEZÉSI JEGYZŐKÖNY” kitöltött és aláírt példánya

· vásárlás igazolása számlával

· minimálisan évenkénti 1 alkalommal elvégzett karbantartás igazolása: munkalappal, számlával, a berendezés típusával és szériaszámával. A gyakoriságot az üzembe helyező határozza meg.

· szivárgásvizsgálat igazolása: amennyiben az előírás szerint szükséges, hűtőkörönként évenként elvégeztetve

További feltételekért katt ide.

<